garden of Subyan Mektebi, İmrahor region


Sübyan mektebi, üsküdar, istanbul, pentax k10d

Sübyan mektebi, üsküdar, istanbul, pentax k10d

3 responses to “garden of Subyan Mektebi, İmrahor region

  1. Çok aydınlatıcı oldu. Yeni bir konu öğrenmiş oldum, sevindim. Benimkileri mail üzerinden mi? Harika, tabiki olabilir.

  2. Sübyan mektebi ne demek? Fikriniz var mı? İlk duyuyorum böyle bir şeyi. Nasıl bir profil eğitim alıyor burda? Aktif mi bu okul acaba?

    • merhaba :),

      “Subyan mektebi” ni mahalle mektebi olarak bilebilirsiniz. Eskiden her camiinin yanında bir sübyan mektebi varmış. Beş yaşlarındaki çocuklar burada temel okuma-yazma, matematik ve diğer eğitimleri alırlarmış.
      1-2 yıl okuduktan sonra diğer okullara geçerlermiş.

      Imrahor’daki mektep restore ediliyor. Bu fotoğrafları çektiğim sırada inşaat vardı içeride ve izin alarak girmiştim.

      Blogunuzdaki yazıları mail üzerinden okuyorum. Güzel yazılarınızın devamını dilerim.

      ziyaretiniz ve güzel katkılarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.
      özgür

Leave a Reply

